Ούτε τον Οκτώβρη και όπως δείχνουν τα πράγματα ούτε τον Νοέμβρη θα είναι δυνατόν να ξεκινήσει τα δρομολόγιά του ο Προαστιακός προς την Κάτω Αχαΐα, ενώ δεν αποκλείεται να φτάσουμε στο σημείο να αναμένουμε πολλούς μήνες ακόμη μιας και από τη πλευρά της ΤΡΑΝΟΣΕ δεν ακούγεται ούτε φωνή ούτε ακρόαση.
Kάποιοι μάλιστα έχουν φτάσει στο σημείο να λένε χαριτολογώντας ότι δεν αποκλείεται να φτάσει Πάσχα και ακόμη να μην έχει κινήσει το έργο, το οποίο οι κάτοικοι της Πάτρας και κυρίως οι κάτοικοι της Κάτω Αχαΐας το αναμένουν από τον περασμένο Ιούλιο. Το αστείο βέβαια είναι ότι η εκτίμηση για το Πάσχα, δεν αποτελεί απλώς μια ατάκα χάριν αστεϊσμού, αλλά ένα πολύ πιθανό σενάριο, καθώς τίποτα απολύτως δεν κινείται.
Καμία επίσημη ενημέρωση δεν έχει υπάρξει από την πλευρά του ΟΣΕ και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (για να μπορέσεις να βρεις εκπρόσωπο να σου απαντήσει σχετικά με το έργο πρέπει να περιμένεις στο ακουστικό σου ώρες για να διαπιστώσεις ότι αυτό δεν υπάρχει περίπτωση να ανταποκριθεί).
Ρωτήσαμε τον δήμαρχο Δυτικής Αχαΐας κ. Μυλωνά αν έχει κάποια ενημέρωση επί του θέματος, μιας και αφορά άμεσα την περιοχή του. «Καμία απολύτως νεότερη ενημέρωση» μας είπε.
Πληροφορίες των «7Μ» αναφέρουν ότι ακόμη δεν έχει γίνει καν πρόσληψη ελεγκτών ενώ οι νέοι μηχανοδηγοί θεωρητικά το Νοέμβριο θα είναι έτοιμοι να αναλάβουν. Σημαίνει κάτι αυτό για το μέλλον του έργου; Όχι. Διότι απλούστατα δεν είναι το μόνο εμπόδιο. Νεότερες πληροφορίες αναφέρουν ότι υπάρχει πρόβλημα και με τα τρένα (στην Πάτρα υπάρχουν έξι συρμοί) τα οποία επαρκούν οριακά για να καλύψουν τις ανάγκες μέχρι Κάτω Αχαΐα. Εκτιμάται ότι αν υπάρξει αύξηση της επιβατικής κίνησης (κάτι πολύ λογικό αν αναλογιστεί κανείς το γεγονός ότι θα είναι πολλοί περισσότεροι αυτοί που θα επιλέγουν το τρένο για τις μετακινήσεις τους από και προς την Πάτρα), τότε δεν θα επαρκούν ούτε οι συρμοί.
Την ίδια ώρα, δεν έχει δοθεί ακόμη λύση από τον ΟΣΕ ούτε για τις πέντε αφύλακτες διαβάσεις στην Παραλία Πατρών.
Ένα νέο «γεφύρι της Άρτας»; Το λες και έτσι.
Από την πανηγυρική δοκιμαστική λειτουργία και τη δέσμευση για έναρξη στις αρχές του καλοκαιριού φτάσαμε στο φθινόπωρο και ατενίζουμε ήδη το χειμώνα, προσδοκώντας την άνοιξη και αναζητώντας ελεγκτές, μηχανοδηγούς και τώρα και βαγόνια.
Το ερώτημα ανακύπτει ευλόγως αν και δεν αναμένουμε απάντηση: αφού τίποτα δεν ήταν έτοιμο, τότε γιατί δεσμεύονταν ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ για έναρξη εντός του καλοκαιριού;
ΠΗΓΗ: Εφημερίδα 7 Μέρες Ενημέρωση