“Η ανακοίνωση των βάσεων εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση της χώρας μας είναι μια σημαντική ημέρα για χιλιάδες μαθητές.Γεμίζουν χαρά και επιβραβεύουν τους κόπους μιας δύσκολης προσπάθειας. Είναι ημέρα ικανοποίησης για τους εκπαιδευτικούς και τους γονείς. Για όσους “απέτυχαν” να εισαχθούν σε κάποια σχολή δεν πρέπει να είναι ημέρα απογοήτευσης αλλά η απαρχή αναθεώρησης στόχων και λήψης αποφάσεων. Μαζί με τις ευχές μου και στους επιτυχόντες αλλά και τους “αποτυχόντες” καταθέτω και τον προβληματισμό μου για τη διαδικασία εισαγωγής στα τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Πως θα έχουμε ως χώρα ένα σύγχρονο λύκειο που δεν θα παρέχει αποστειρωμένη γνώση στους μαθητές και δεν θα λειτουργεί ως χώρος μιας κουραστικής, διεκπεραιωτικής πολλές φόρες, καθημερινής διαδικασίας για όσους εντατικά προετοιμάζονται για τις εξετάσεις. Αλλά χώρος, παροχής πραγματικής πολύπλευρης γνώσης . Που θα προετοιμάζει πολίτες του αύριο με γενικές γνώσεις και η εισαγωγή τους θα είναι συμβατή με τις κλείσεις τους και τα ενδιαφέροντά τους αλλά και πολίτες, ικανούς να μπουν στο στίβο της ζωής και να αντιμετωπίσουν τις νέες προκλήσεις.Φυσικά, κάτι τέτοιο δεν γίνεται με ευχές.
Ευχές λοιπόν και για επιτυχόντες και για “αποτυχόντες”, και προβληματισμό για το τι παιδεία χρειάζεται η χώρα μας”.