Κραυγή αγωνίας από την διευθύντρια των οικονομικών υπηρεσιών του δήμου δυτικής Αχαΐας.
Προ ημερών απέστειλε επιστολή στη δημοτική αρχή, κοινοποιώντας την σε όλους τους δημοτικούς συμβούλους, σύμφωνα με την οποία η υπηρεσία λειτουργεί στα όρια της! Στην εν λόγω επιστολή αναφέρεται ότι η υποστελέχωση της οικονομικής υπηρεσίας, δημιουργεί τεράστια προβλήματα στη διαχείριση σοβαρών ζητημάτων του δήμου ενώ κινδυνεύουν να τιναχθούν έργα στον αέρα. “Είναι αλήθεια ότι η επιστολή αναφέρεται σε πραγματικά ζητήματα και προβλήματα που έχει να αντιμετωπίσει ο δήμος. Παράλληλα, στη επιστολή της η διευθύντρια των οικονομικών υπηρεσιών ζητά την αναδιάταξη του προσωπικού, ώστε να προωθηθούν εκεί εργαζόμενοι από άλλο τομέα του δήμου. Η δημοτική αρχή δεν έχει αντίρρηση να γίνει αυτό. Όμως δεν θα λυθεί το πρόβλημα, καθώς οι συνταξιοδοτήσεις και οι αποχωρήσεις χωρίς να γίνονται προσλήψεις, θα διογκώνει συνεχώς το κενό”, λέει στη ΓΝΩΜΗ ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος Οικονομικών Βασίλης Γκοτσόπουλος.
Σύμφωνα με τον κ. Γκοτσόπουλο, είναι τραγική η μείωση του προσωπικού στην οικονομική υπηρεσία η οποία παλεύει να λειτουργήσει και να ανταποκριθεί στα στοιχειώδη. Σε ερώτηση αν οι συμβασιούχοι – περίπου 100 – που προσλήφθηκαν για 8 μήνες θα βοηθήσουν την κατάσταση, ο αρμόδιος αντιδήμαρχος είπε “μπορεί να αντιμετωπιστεί πρόσκαιρα, όχι όμως οριστικά. Μην ξεχνάτε επίσης ότι μιλάμε για εργαζόμενους που θα πρέπει να έχουν στοιχειώδεις γνώσεις και απόλυτα κατατοπισμένοι με το αντικείμενο. Έχουν ευθύνες αυτές οι θέσεις και μπορεί να βρεθουν υπόλογοι. Σε περίπτωση κακής διαχείρισης, ένα έργο μπορεί να τιναχθεί στον αέρα”.
“Σε κάθε περίπτωση πάντως, η δημοτική αρχή μελετά το αίτημα της διεύθυνσης των οικονομικών υπηρεσιών, όμως δεν είναι εύκολο να γίνει κάτι από τη μια μέρα στην άλλη, συμπληρώνει ο κ. Γκοτσόπουλος τονίζοντας ότι η οικονομική υπηρεσία λειτουργεί με ελάχιστους υπαλλήλους οι οποίοι καλούνται να διαχειριστούν μεγαλύτερο όγκο υποθέσεων.
Δεύτερη επιστολή
Δεν είναι όμως μοναδική “κραυγή αγωνίας” που έχει δεχθεί η δημοτική αρχή το τελευταίο διάστημα. Μια ακομη επιστολή έχει φτάσει στα γραφεία του δημάρχου και έχει κοινοποιηθεί σε όλους τους δημοτικούς συμβούλους. Αυτή τη φορά πρόκειται για την επιστολή του διευθυντή των τεχνικών υπηρεσιών. Αξίζει να σημειωθεί ότι στην τεχνική υπηρεσία, εργάζονται τρεις μηχανικοί! “Ο διευθυντής τεχνικών υπηρεσιών μας ζητά, να αποφορτιστεί η υπηρεσία τουλάχιστον από την εποπτεία των μεγάλων έργων του ΕΣΠΑ, ενδεχομένως μέσω κάποιας προγραμματικής σύμβασης με κάποιο άλλο φορέα”, εξηγεί ο κ. Γκοτσόπουλος, προσθέτοντας ότι τεχνική υπηρεσία σαφώς και δεν μπορεί να λειτουργήσει μόνο με τρία άτομα, ενώ ήδη υπάρχει απόφαση του δημοτικού συμβουλίου για πρόσληψη 10 ατόμων.
Σχετικά με την ανησυχία που έχει προκαλέσει το γεγονός ότι δύο από τις νευραλγικές υπηρεσίες του δήμου, βρίσκονται σε οριακό σημείο λειτουργίας λόγω έλλειψης προσωπικού και αυτό μπορεί να αποβεί μοιραίο για την αναπτυξιακή πορεία του δήμου, ο Αντιδήμαρχος Οικονομικών, είπε οτι “προς το παρόν δεν κινδυνεύει κανένα έργο, είναι όμως κάτι που πρέπει άμεσα να αντιμετωπίσουμε. Βρεθήκαμε σε αυτή τη θέση, γιατί οι διοικητικές αλλαγές του Καλλικράτη αποδυνάμωσαν τις υπηρεσίες μας και τώρα πρέπει να κάνουμε αγώνα δρόμου για να ανταπεξέλθουμε”.
ΠΗΓΗ: εφημερίδα ΓΝΩΜΗ