Πολλαπλασιάζονται οι κίνδυνοι αναβολής της Πατρών – Πύργου, καθώς πέρα από τους Κυβερνητικούς χειρισμούς, πρoστίθενται τεχνικές και οι οικονομικές παράμετροι. Πληροφορλιες αναφέρουν ότι εκκρεμούν μελέτες για τον οδικό άξονα, αλλά και η ένταξή του στο νέο ΕΣΠΑ 2014 – 2020. Κι αυτό γιατί η Ευρωπαϊκή Επιτροπή επέστρεψε προς επανυποβολή το επιχειρησιακό σχέδιο “Μεταφορές και Περιβάλλον” του νέου ΕΣΠΑ το οποίο υποτίθεται πως είχε εγκριθεί περί τα τέλη του προηγούμενου έτους.
Έτσι, η Πατρών – Πύργου αποδεικνύεται πολύπαθη. Πρόκειται για έργο κόστους περί τα 430 εκατ. ευρώ, ο διαγωνισμός για την κατασκευή του οποίου είχε εξαγγελθεί πολλάκις από τον προηγούμενο υπουργό Υποδομών Μιχάλη Χρυσοχοϊδη, χωρίς ποτέ να πραγματοποιηθεί.
Τελευταία ημερομηνία δημοπράτησης του έργου είχε οριστεί η 27η Ιανουαρίου, αλλά υπήρξε αναβολή για τις 31 Μαρτίου με πρόσχημα τις εκλογές.
Το τρένο
Στο μεταξύ, δεν αποκλείονται καθυστερήσεις και στην πορεία των εργασιών για το νέο σιδηρόδρομο, καθώς δεν έχει ακόμη τοποθετηθεί η νέα Διοίκηση στην ΕΡΓΟΣΕ, με αποτέλεσμα να είναι στον αέρα και η συνέχιση του σιδηροδρόμου μέχρι την Πάτρα.
Στα παραπάνω υπάρχει και το οικονομικό σκέλος: Οι καθυστερήσεις στο ΕΣΠΑ και η έλλειψη πόρων επιδινώνουν ακόμη περισσότερο την κατάσταση, κάτι που παρατηρείται πανελλαδικά. Από τους 40 διαγωνισμούς του τελευταίου τριμήνου αναβλήθηκαν σχεδόν οι μισοί.