Μέχρι το τέλος του έτους μπορούν να πληρώσουν οι ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων τα τέλη κυκλοφορίας για το 2019 εμπρόθεσμα.
Τα έσοδα αναμένονται να κυμανθούν στα ίδια επίπεδα με τα περσινά, ενώ και φέτος θα παραμείνει σε χαμηλά επίπεδα ο αριθμός εκείνων των ιδιοκτητών που θα πληρώσουν τα τέλη με καθυστέρηση.
Εάν δεν καταβληθούν εμπρόθεσμα τα τέλη κυκλοφορίας, εκτός από τα ετήσια τέλη κυκλοφορίας, επιβάλλεται και πρόστιμο που είναι ισόποσο των τελών, αν το όχημα είναι δίκυκλο ή τρίκυκλο ΙΧ ή επιβατικό ΙΧ, το ήμισυ των τελών, αν το όχημα είναι επιβατικό Δ.Χ. ή φορτηγό ή λεωφορείο και 30 ευρώ αν τα τέλη κυκλοφορίας είναι λιγότερα από 30 ευρώ.
Οι ιδιοκτήτες οχημάτων ανάλογα με τα κυβικά και το έτος πρώτης κυκλοφορίας του οχήματός τους θα πληρώσουν τέλη κυκλοφορίας που κυμαίνονται από 22 έως 1.230 ευρώ για οχήματα που κυκλοφόρησαν έως το 2000, από 22 έως 1.260 ευρώ για οχήματα που κυκλοφόρησαν από 2001 έως 2005, από 22 έως 1.380 ευρώ για οχήματα που κυκλοφόρησαν από 2006 έως 2010 και για τα αυτοκίνητα που κυκλοφόρησαν από την 1η Νοεμβρίου 2010 και μετά τα τέλη κυκλοφορίαςυπολογίζονται με βάση τις εκπομπές ρύπων.
Ωστόσο και φέτος υπήρξε ράλι στις πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων, καθώς οι προβλέψεις κάνουν λόγο για πωλήσεις άνω των 100.000 μονάδων. Φυσικά η αισιοδοξία στον χώρο της αυτοκίνησης είναι διάχυτη, καθώς οι επικεφαλής των αντιπροσωπειών θεωρούν ότι και το 2019 θα είναι μια καλή χρονιά με περαιτέρω αύξηση των πωλήσεων. Ο σημαντικότερος λόγος για την επίτευξη αυτών των στόχων είναι η μεγάλη ηλικία του ελληνικού στόλου, γεγονός που αποτελεί βασικό κίνητρο για αλλαγή των αυτοκινήτων λόγω της φυσιολογικής φθοράς.
Σημαντική μερίδα στις επιλογές των οδηγών αποτελούν τα τελευταία χρόνια και τα υβριδικά ή ηλεκτρικά οχήματα, τα οποία επιβαρύνονται με ιδιαίτερα χαμηλά τέλη κυκλοφορίας και μπορούν να κινηθούν ελεύθερα στο κέντρο όλων των μεγάλων ευρωπαϊκών πόλεων.