• Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία
Τρίτη, 31 Ιανουαρίου, 2023
  • Login
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΝΕΑ
  • ΤΟΠΙΚΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΑΓΟΡΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ – ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ – ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΖΩΗ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΚΟΥΣ ΚΟΥΣ
  • ΓΕΥΣΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
No Result
View All Result
Dytikanea.gr  - Δίκτυο Ενημέρωσης Δυτικής Αχαϊας
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΝΕΑ
  • ΤΟΠΙΚΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΑΓΟΡΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ – ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ – ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΖΩΗ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΚΟΥΣ ΚΟΥΣ
  • ΓΕΥΣΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
No Result
View All Result
Dytikanea.gr  - Δίκτυο Ενημέρωσης Δυτικής Αχαϊας
No Result
View All Result

Πότε θα λειτουργήσουν τα ηλεκτρονικά διόδια στην Ολύμπια Οδό – Πως θα γίνεται η αναλογική χρέωση

dytikanea by dytikanea
18 Απριλίου 2017
in ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ - ΚΟΙΝΩΝΙΑ
0
Πότε θα λειτουργήσουν τα ηλεκτρονικά διόδια στην Ολύμπια Οδό – Πως θα γίνεται η αναλογική χρέωση
0
SHARES
0
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Για τη λειτουργία ηλεκτρονικών διοδίων με αναλογική χρέωση στο τμήμα Ελευσίνας – Κορίνθου έως το καλοκαίρι του 2018 προετοιμάζεται η Ολυμπία Οδός. Οι υπόλοιπες κοινοπραξίες βρίσκονται ακόμη σε φάση αναμονής, περιμένοντας από το Δημόσιο να αποφασίσει, καθώς βαρύνεται βάσει των συμβάσεων με το κόστος της απαιτούμενης επένδυσης. Θα πρόκειται πάντως για ηλεκτρονικά διόδια… a la greca, καθώς κανένας από τους δρόμους δεν έχει χαρακτηριστικά κλειστού αυτοκινητοδρόμου.

Οι πρόσφατες κυβερνητικές εξαγγελίες, λοιπόν, για ταχεία λειτουργία αναλογικών ηλεκτρονικών διοδίων στους αυτοκινητοδρόμους όλης της χώρας δεν ήταν απόλυτα αναληθείς. «Εως το καλοκαίρι του 2018 έχουμε αναλάβει την υποχρέωση να λειτουργήσουμε ηλεκτρονικά διόδια στο τμήμα Ελευσίνας – Κορίνθου», αναφέρει ο διευθύνων σύμβουλος της Ολυμπίας Οδού, Παναγιώτης Παπανικόλας. «Κατόπιν μέχρι τον Μάρτιο του 2019 θα ακολουθήσει το τμήμα Κορίνθου – Πατρών».

Το σύστημα θα λειτουργεί ως εξής: στους κόμβους εισόδου/εξόδου από τον αυτοκινητόδρομο (όπου βέβαια δεν υπάρχουν πλευρικά διόδια) θα τοποθετηθεί μια «καμάρα». Εισερχόμενος στον αυτοκινητόδρομο ο οδηγός θα χρεώνεται μέσω του πομποδέκτη του το σύνολο του ποσού που θα πλήρωνε κανονικά (αν διήνυε όλη την απόσταση μέχρι τον επόμενο σταθμό). Ομως αν εξέλθει νωρίτερα, τότε καθώς το αυτοκίνητο διέρχεται από την καμάρα στον κόμβο εξόδου, το ηλεκτρονικό σύστημα θα «αναγνωρίζει» τον πομποδέκτη και θα αφαιρεί (στην ουσία θα πιστώνει ξανά) το ποσό που αντιστοιχεί στον δρόμο που δεν διανύθηκε. Να σημειωθεί ότι αυτό το ηλεκτρονικό σύστημα δεν θα εφαρμοστεί σε όλους τους κόμβους, αλλά σε όσους βρίσκονται κοντά σε αστικά κέντρα ή οικισμούς, λίγο μετά μετωπικούς σταθμούς διοδίων κ.λπ. Στην περίπτωση της Ολυμπίας Οδού, θα τοποθετηθούν συσκευές σε έξι κόμβους στην Ελευσίνας – Κορίνθου και σε άλλους 7 στην Κορίνθου – Πατρών. Το συνολικό κόστος υπολογίζεται στα 10 εκατ. ευρώ.

Στους υπόλοιπους αυτοκινητοδρόμους τίποτα δεν έχει ακόμη αποφασιστεί. «Η μελέτη για τα ηλεκτρονικά διόδια παραδόθηκε στο υπουργείο πριν από μερικές εβδομάδες», λέει ο κ. Στέλιος Πενθερουδάκης, διευθύνων σύμβουλος της Νέας Οδού. «Για να εφαρμοστεί θα πρέπει να εγκριθεί από το Δημόσιο και φυσικά τους δανειστές του έργου. Αν το αποφασίσει, το Δημόσιο θα πρέπει να αναλάβει το κόστος, που υπολογίζεται στα 20 εκατ. ευρώ». Η μελέτη της Νέας Οδού αφορά κατ’ αρχάς το τμήμα Μεταμόρφωσης – Σχηματαρίου (από το τμήμα Μεταμόρφωση – Σκάρφειας) που διαχειρίζεται η κοινοπραξία, καθώς με αυτό εκτιμά πως καλύπτεται το 70% της κυκλοφορίας. Προβλέπει την τοποθέτηση ηλεκτρονικού συστήματος «όχι παντού, αλλά στους κόμβους που έχουν την πιο πυκνή κυκλοφορία», εξηγεί ο κ. Πενθερουδάκης.

Ομοίως, μελέτη για ηλεκτρονικά διόδια έχει παραδώσει στο υπουργείο Υποδομών και ο Μορέας (που διαχειρίζεται τον άξονα Κορίνθου – Καλαμάτας – Σπάρτης). «Το κόστος εφαρμογής εκτιμάται στα 10 εκατ. ευρώ. Δεν έχει πάντως ακόμη συζητηθεί», εξηγεί ο γενικός διευθυντής του Μορέα, Γιώργος Συριανός. Οπως αναφέρει, αν τελικά αποφασιστεί θα χρησιμοποιηθεί ο πομποδέκτης της Αττικής Οδού, με την οποία ο δρόμος είναι άμεσα διασυνδεδεμένος καθώς ο Μορέας είναι ο μόνος που δεν διαθέτει δικό του πομποδέκτη.

Τέλος, η «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου» (που διαχειρίζεται το τμήμα Μαλιακού – Κλειδιού της ΠΑΘΕ) πρόκειται να παραδώσει τη μελέτη για τα ηλεκτρονικά διόδια έως το καλοκαίρι. «Ο αριθμός των κόμβων στο τμήμα Μαλιακού – Κλειδιού είναι πολύ μεγάλος, πρόκειται για ανοιχτό αυτοκινητόδρομο. Επομένως, θα πρέπει να επιλέξουμε ορισμένους κόμβους για την εφαρμογή του συστήματος», αναφέρει ο διευθύνων σύμβουλος της κοινοπραξίας, Δημήτρης Γκατσώνης.

Πηγή: kathimerini.gr

Tags: DYTIKANEAΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΔΙΟΔΙΑΟλυμπία ΟδόςΠΑΤΡΑ ΕΙΔΗΣΕΙΣΠΑΤΡΑ ΚΟΡΙΝΘΟΣΠΑΤΡΑ ΝΕΑΠΑΤΡΩΝ ΚΟΡΙΝΘΟΥ
Previous Post

Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου: Οδηγοί πιάστηκαν στα χέρια στα διόδια – Ένας στο Νοσοκομείο του Ρίου

Next Post

Αχαΐα: Έσβησε από Η1 Ν1 η 8χρονη Μαρία-Η καρδιά της δεν άντεξε

Next Post
Αχαΐα: Έσβησε από Η1 Ν1 η 8χρονη Μαρία-Η καρδιά της δεν άντεξε

Αχαΐα: Έσβησε από Η1 Ν1 η 8χρονη Μαρία-Η καρδιά της δεν άντεξε

Αναζητηση

No Result
View All Result




Πρόσφατα άρθρα

  • Σπιτικό σκορδόψωμο
  • Οι πληρωμές από ΕΦΚΑ, ΔΥΠΑ ΟΠΕΚΑ, έως τις 3 Φεβρουαρίου
  • Πέθανε πρωταγωνιστής πασίγνωστης σειράς του Netflix
  • Τουρισμός για όλους: Σήμερα η νέα κλήρωση για επιπλέον 125.000 δικαιούχους
  • Με τον διάδοχο του ιαπωνικού θρόνου, συναντήθηκε στο Τόκιο ο Κυρ. Μητσοτάκης
  • Το αστυνομικό δελτίο της ημέρας
  • Ζητείται προσωπικό από το Τριών-Τριών Ναυάρχων 42
  • Ανδραβίδα: Βρέθηκαν τα πρώτα συντρίμμια του Φάντομ – Αγνοούνται οι δύο πιλότοι
  • Ηλίας Ψινάκης: “Τότε τις αδελφές τις κρεμάγανε στο Σύνταγμα”
  • Συγκλονίζει ο Πατρινός ηθοποιός Γιώργος Παπαπαύλου: «Ήρθα στα επείγοντα του νοσοκομείου και άρχισε ο Γολγοθάς»
Dytikanea.gr  - Δίκτυο Ενημέρωσης Δυτικής Αχαϊας

© 2020 Κατασκευή ιστοσελίδας - DSDC.gr

Πληροφορίες

  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Follow Us

No Result
View All Result
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΝΕΑ
  • ΤΟΠΙΚΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΑΓΟΡΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ – ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ – ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΖΩΗ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΚΟΥΣ ΚΟΥΣ
  • ΓΕΥΣΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ

© 2020 Κατασκευή ιστοσελίδας - DSDC.gr

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In