Στα μέσα του φθινοπώρου τοποθετείται χρονικά η πρώτη δημοπράτηση για την κατασκευή του αυτοκινητόδρομου Πάτρα-Πύργος, καθώς έχει ολοκληρωθεί το μεγαλύτερο μέρος των απαιτούμενων διαδικασιών, ώστε να “βγει” η πρώτη εργολαβία.
Στόχος ήταν το πρωτο τμήμα να προκηρυχθεί στις 20 Ιουλίου, αλλά η ημερομηνία πέρασε ανεκμετάλλευτη, λόγω του δημοψηφίσματος και της τραπεζικής αργίας που μεσολάβησε, συνθήκες που προκάλεσαν γενικότερα προβλήματα τόσο στα εξελισσόμενα έργα υποδομής (δρόμοι και σιδηρόδρομος) όσο και σε όσα δρομολογούνται.
Αφού προχωρήσει η δημοπράτηση, το στοίχημα που μπαίνει είναι οι διαδικασίες να τρέξουν ομαλά, οπότε αν δεν υπάρξουν ενστάσεις, σύντομα θα ακολουθήσουν και οι επόμενες δημοπρατήσεις.
Στο μεταξύ παραμένει υπό εξέταση από τις αρμόδιες τεχνικές υπηρεσίες, το αίτημα της Δυτικής Αχαϊας για αλλαγή χάραξης, αν και δεν φαίνεται να υπάρχουν ιδιαίτερα περιθώρια αισιοδοξίας. Αφενός λόγω κόστους, αφετέρου διότι υπάρχουν υποψίες ότι μπορεί το έργο να “σκοντάψει” πάνω σε αρχαιολογικά ευρήματα.