«Είναι αδιανόητο – το τρένο – το οποίο αποτελεί αναπτυξιακό εργαλείο να μην συνδέεται με την Βιομηχανική Περιοχή των Πατρών και το Πολιτικό αεροδρόμιο του Αράξου. Εκατοντάδες πολίτες που εργάζονται στην ΒΙ.ΠΕ καθώς και χιλιάδες τουρίστες που επισκέπτονταν την Πελοπόννησο μέσω του αεροδρομίου Αράξου θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν το τρένο. Επιπλέον μ’ ένα άρτια οργανωμένο δίκτυο μεταφοράς διαμορφώνονται άριστες προοπτικές ώστε τα αγροτικά προϊόντα μέσω του τρένου να φθάνουν στο αεροδρόμιο και από κει να καταλήγουν στις ευρωπαϊκές και όχι μόνο αγορές. Τέλος θα πρέπει να προβλεφθεί και ανισόπεδη διάβαση στην Κάτω Αχαΐα, στην περιοχή «Σπάσμα» διότι εκατοντάδες κάτοικοι περνούν από το συγκεκριμένο σημείο ώστε να φθάσουν στο παραλιακό μέτωπο της πόλης, ενώ στην ανισόπεδη διάβαση της Αράξου προς Αλυκές θα πρέπει να υπάρχει η δυνατότητα διέλευσης των πεζών για την κάθοδό τους στο αλιευτικό καταφύγιο των Αλυκών και στις παραλίες της Κάτω Αχαΐας » ανέφερε στην τοποθέτησή του ο Δήμαρχος Δυτικής Αχαΐας κ. Χρήστος Νικολάου κατά την παρουσίαση του ΕΡΓΟΣΕ της μελέτης «Σιδηροδρομική Γραμμή Πάτρα-Πύργος-Καλαμάτα» την Κυριακή 14 Φεβρουαρίου στον Πύργο .
Στην φωτογραφία διακρίνονται ο Δήμαρχος Δυτικής Αχαΐας κ. Χρήστος Νικολάου, ο Δήμαρχος Ανδραβίδας – Κυλλήνης κ. Ναμπίλ Ιωσήφ Μοράντ, ο Δήμαρχος Ήλιδας κ. Χρήστος Χριστοδουλόπουλος και ο πρόεδρος της ΔΕΥΑΔ κ. Σπύρος Τραχάνης.