Η … επικαιροποίηση του αιτήματος για νότια χάραξη της Πατρών – Πύργου, από τους δήμους Πατρέων και δυτικής Αχαΐας εκείνο το βράδυ στα Βραχνέικα πέρασε στην ιστορία ως μια ακόμη συνεδρίαση… ψυχοθεραπείας. Η ατμόσφαιρα “μύριζε” εδώ καιρό ότι η κυβέρνηση δεν θα δεχθεί την αλλαγή της όδευσης του νέου αυτοκινητόδρομου και θα βαδίσει στα χνάρια της υφιστάμενης μελέτης.
Το ότι μάλιστα δεν πήγε ο Χρ. Σπίρτζης στην Κάτω Αχαΐα, ενώ είχε διαβεβαιώσει και τηλεφωνικώς στελέχη του δήμου δυτικής Αχαΐας ότι θα επισκεφθεί το δημαρχείο, στο πλαίσιο της παρουσίας του στην Πάτρα για το Περιφερειακό Συνέδριο, έλεγε κάτι… Πάντως, ο υπουργός αιτιολόγησε την αλλαγή των σχεδίων, μεταφέροντας ότι το πρόγραμμά του ήταν ιδιαίτερα βαρύ και ότι σύντομα θα επανορθώσει σε νέα του επίσκεψη στην Αχαΐα.
Παράλληλα, πέρασε απ ότι είδαμε στα ψιλά την προηγούμενη Δευτέρα η δημοπρασία για την όγδοη και τελευταία εργολαβία για την κατασκευή της Πατρών-Πύργου. Πρόκειται για το τμήμα Μιντιλόγλι-ΒΙΠΕ Πάτρας. Στην προκήρυξη αναφέρεται ότι ο αυτοκινητόδρομος θα διαμορφωθεί με διαπλάτυνση και βελτίωση της χάραξης της υφιστάμενης ΝΕΟ Πάτρας – Πύργου, δηλαδή εγκαταλείπεται και επισήμως η περίπτωση της νότιας χάραξης.
Το κόστος του έργου είναι 74,4 εκατ. ευρώ. Η δημοπράτηση θα πραγματοποιηθεί στις 14 Μαρτίου και την ίδια μέρα θα γίνει και η αποσφράγιση των προσφορών. Η διάρκεια της κατασκευαστικής περιόδου είναι 42 μήνες. Πράγμα που σημαίνει ότι αν το έργο ξεκινήσει μέχρι το ερχόμενο Φθινόπωρο τότε θα ολοκληρωθεί το πρώτο εξάμηνο του 2022.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Στα δικαστήρια Πάτρα και δυτική Αχαΐα για τη νότια χάραξη της Πατρών – Πύργου – Συζητούν και κινητοποιήσεις – Τί έγινε στη κοινή σύσκεψη – ΦΩΤΟ