Παράταση δύο μηνών πήρε σε πρώτη φάση ο διαγωνισμός για την ολοκλήρωση του αυτοκινητόδρομου Πάτρας – Πύργου. Με απόφαση του υπουργείου Υποδομών, η προθεσμία κατάθεσης προσφορών μετατέθηκε για τις 31 Μαρτίου 2015. Ωστόσο, πληροφορίες αναφέρουν, ότι δεν αποκλείεται να υπάρξει και άλλη χρονική μετατόπιση, προκειμένου να επανεξεταστεί το αίτημα της Δυτικής Αχαϊας για νοτιότερη χάραξη του δρόμου.
Οι ίδιες πηγές αναφέρουν ότι οι κυβερνητικοί βουλευτές πως έχουν ήδη μεταφέρει το αίτημα στους συναρμοδίους υπουργούς εστιάζοντας στα 14 χλμ από το Μιντιλόγλι και μετά. Το επόμενο διάστημα θα φανεί αν πρόκειται να ανοίξει συνολικά, εκ νέου το ζήτημα της Πατρών – Πύργου, ή μόνο σημειακά.
Κι αυτό γιατί η προηγούμενη ηγεσία του υπουργείου Υποδομών έχει δεχθεί κριτική για το ύψος του προϋπολογισμού του έργου, που ορίστηκε στα 443 εκατ. ευρώ, 103 εκατ. ευρώ περισσότερα από ό,τι είχε αρχικά υπολογιστεί.
Επιπλέον, θα διατεθούν 32 εκατ. ευρώ πλέον των 443 εκατ. ευρώ για συμπληρωματικές απαλλοτριώσεις και αρχαιολογικές εργασίες.
Με δεδομένο ότι στον άξονα έχουν ήδη πραγματοποιηθεί εργασίες ύψους 100 εκατ. ευρώ, προκύπτει ότι κάθε χιλιόμετρο δρόμου θα κοστίσει 7,2 εκατ. ευρώ (χωρίς να συνυπολογιστούν οι απαλλοτριώσεις) και μάλιστα σε ένα δρόμο που το μεγαλύτερο μέρος του βρίσκεται σε πεδινή περιοχή (το μεγαλύτερο τεχνικό έργο είναι η γέφυρα του Πηνειού, που έχει ολοκληρωθεί).
Το οδικό τμήμα ήταν κομμάτι της Ολυμπίας Οδού και «αποσπάστηκε» με τον 4219/13 με τον οποίο επανεκκινήθηκαν τα «παγωμένα» έργα σε τέσσερις αυτοκινητόδρομους.
Η ολοκλήρωση των 75 χιλιομέτρων που θα ενώσουν τις πρωτεύουσες της Αχαΐας και της Ηλείας επαναδημοπρατήθηκε, ως δημόσιο έργο, τον περασμένο Οκτώβριο με ημερομηνία κατάθεσης των προσφορών την 27η Ιανουαρίου. Με δεδομένο ότι η ημερομηνία “‘επεφτε” πάνω στις εθνικές εκλογές, το υπουργείο Υποδομών αποφάσισε τη δίμηνη παράτασή της.