Δυτική Αχαΐα: Τηλεφωνικό κέντρο για τους δημότες από τις αρχές του 2019!

Τηλεφωνικό κέντρο που θα λειτουργεί όλο το 24ωρο θα λειτουργήσει ο δήμος δυτικής Αχαΐας το πρώτο τρίμηνο του 2019. Με τη τηλεφωνική γραμμή, θα έχουν τη δυνατότητα όλοι οι δημότες, να επικοινωνούν και να καταγράφουν, επισημάνσεις, παράπονα, καταγγελίες, πληροφορίες, σε ότι αφορά το δίκτυο ύδρευσης, φωτισμού και οτιδήποτε άλλο χρήζει άμεσης παρέμβασης των τεχνικών υπηρεσιών του δήμου.
Όπως σημειώνει ο δήμαρχος δυτικής Αχαΐας Χρήστος Νικολάου, μιλώντας στην ΓΝΩΜΗ, οι δημότες θα μεταφέρουν τα προβλήματα, τα οποία αυτομάτως θα αναλαμβάνει το αρμόδιο τμήμα και θα ξεκινά η αποκατάσταση άμεσα. Εν συνεχεία, οι πολίτες θα ενημερώνονται με προσωπικό μήνυμα, πότε και πώς θα ασχοληθεί ο δήμος με το πρόβλημα που έχει καταγραφεί. Το πρόγραμμα, περιλαμβάνει επίσης και επικοινωνία του δήμου με τους δημότες, προκειμένου να εκφράσουν την ικανοποίησή τους ή όχι, σε ότι αφορά την ανταπόκριση της υπηρεσίας. Πρόκειται για ένα πρωτοπόρο σύστημα επικοινωνίας. «Μην ξεχνάμε ότι υπάρχουν χωριά και περιοχές, αρκετά απομακρυσμένες και άνθρωποι που δεν μπορούμε να τους έχουμε συνέχεια κοντά μας. Όλοι θα έχουν πλέον τη δυνατότητα, να επικοινωνούν άμεσα μαζί μας, οποιαδήποτε ώρα της ημέρας», σημειώνει ο κ. Νικολάου. Το πρόγραμμα χρηματοδοτείται από τον δήμο και αναμένεται να τεθεί σε εφαρμογή τον Μάρτιο.