Σε μία άκρως αποκαλυπτική συνέντευξή του στο dytikanea.gr, oπρώην Δήμαρχος και επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης στο Δημοτικό Συμβούλιο της Δυτικής Αχαΐας Διονύσης Γκοτσούλιας, απαντά σε μία σειρά από ερωτήματα που αφορούν στον Δήμο, στις παρεμβάσεις της αντιπολίτευσης, στα σοβαρά ζητήματα που απασχολούν την κοινωνία της Δυτικής Αχαΐας.
Ο κ. Γκοτσούλιας, διαβαθμίζει τα μείζονα ζητήματα, ασκεί κριτική στη Δημοτική Αρχή και παράλληλα, αντιστοιχεί τις παρεμβάσεις της αντιπολίτευσης τρία περίπου χρόνια μετά από τις εκλογές του 2014. Υποστηρίζει οτι η Δημοτική Αρχή έχει χάσει το ηθικό πλεονέκτημά της και την κατηγορεί για άσκηση επικοινωνιακής πολιτικής. Τέλος απαντά στο ερώτημα αν θα είναι εκ νέου υποψήφιος στις επόμενες Αυτοδιοικητικές εκλογές, αφήνοντας κάθε ενδεχόμενο ανοιχτό
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΗΝ ΒΙΚΥ ΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΥ
– Ποια είναι η άποψή σας για τις δημαιρεσίες.
Οι δημαιρεσίες που έγιναν πριν λίγες ημέρες στο Δήμο μας, είχαν τόσο για την εκλογή του προεδρείου, αλλά και της οικονομικής επιτροπής και επιτροπή ποιότητας ζωής, μετά από συζητήσεις που προηγήθηκαν με πρωτοβουλία του προτεινομένου προέδρου Ηλία Καραμπελιά, την λογική της σύνθεσης, αφού και η θέση του προέδρου ήταν, ότι όντως έπρεπε να βελτιωθούν σημαντικά ζητήματα που κατ’ επανάληψη είχαμε θέσει κατά την διάρκεια της προηγουμένης περιόδου και αφορούσαν την εύρυθμη λειτουργία των συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου. Αναμένουμε πλέον από τον νεοεκλεγέντα Πρόεδρο του Δ.Σ να τιμήσει την ψήφο του συνόλου των συναδέλφων και να τηρήσει τις δεσμεύσεις που δημόσια ανέλαβε.
– Ποια η εκτίμησή σας για τις αλλαγές που προωθεί η Κυβέρνηση στην τοπική αυτοδιοίκηση
Η πολιτική ηγεσία της χώρας βασιζομένη στις δικές της ιδεολογικές αναφορές, φαίνεται αποφασισμένη να τροποποίηση τον Καλλικράτη και να εισαγάγει ένα νέο θεσμικό πλαίσιο για την αυτοδιοίκηση με κυρίαρχο και αδιαπραγμάτευτο όπως δείχνει ζήτημα, την αλλαγή του εκλογικού νόμου με την καθιέρωση της απλής αναλογικής. Άποψη μου ήταν και παραμένει ότι οι συνεχόμενες αλλαγές σε ελάχιστο χρονικό διάστημα του θεσμικού πλαισίου που διέπει τον πιο άμεσο θεσμό δημοκρατίας δίπλα στον πολίτη, αποτελεί απορρύθμιση και όχι μεταρρύθμιση και αποτελεί μια από τις παθογένειες του πολιτικού συστήματος της χώρας μας. Η συσσωρευμένη εμπειρία που έχουμε μέχρι σήμερα από τις θεσμικές παρεμβάσεις, περίτρανα δείχνει ότι δεν έχουν υλοποιηθεί βασικές συνταγματικές επιταγές με αποτέλεσμα το αυτοδιοίκητο τον δήμων να καταλήγει σε σύστημα εταιροδιοίκησης, με την πολιτεία να έχει έναν αχρείαστο παρεμβατικό ρόλο, διότι θεώρει προνομιακό τον χώρο της αυτοδιοίκησης ως πεδίο άσκηση μικροπολιτικής και πολιτικής συναλλαγής. Καταλήγοντας θα έλεγα ότι πρέπει να επιλυθούν σωρεία προβλημάτων που τουλάχιστον μέχρι σήμερα δεν υπάρχει βούληση να διευθετηθούν και κατόπιν μέσω ενός ουσιαστικού διαλόγου να οδηγηθούμε σε μια πραγματικά δημοκρατική, σύγχρονη, μεταρρύθμιση για τις δυο βαθμίδες της αυτοδιοίκησης, με διακριτούς ρόλους, χωρίς εξαρτίσεις και αλληλοεπικαλύψεις, που ναρκοθετούν και φαλκιδεύουν την πραγματική υπόσταση αλλά και ταυτόχρονα τον ρολό και την αποστολή του θεσμού.
– Ποια πιστεύετε ότι είναι τα βασικά προβλήματα της δυτικής Αχαΐας;
Η Δυτική Αχαΐα είναι ένας ευλογημένος τόπος με πολλά συγκριτικά πλεονεκτήματα που πρέπει να τα αξιοποιήσει και μέσω ενός πλέγματος παρεμβάσεων, να τα αναδείξει ώστε να αποτελέσουν μοχλό ανάπτυξης για την περιοχή. Το ζήτημα είναι ότι πολλές φορές μπερδεύουμε τις προτεραιότητες υποκύπτοντας σε πιέσεις ομάδων πολιτών, που αλλάζουν τις κατευθύνσεις μας για καθαρά μικροπολιτικές σκοπιμότητες, βλέποντας μονίμως «το δέντρο και όχι το δάσος» που είναι και ο τελικός στόχος. Κατά την άποψη μου υπάρχουν γερές βάσεις που μπορούμε να στηριχτούμε να λύσουμε διαχρονικά προβλήματα που με κόπο οι προηγούμενοι αυτοδιοικητικοί παλέψαμε μέσα από συνθέσεις, υπερβάσεις, διαφορετικές προσεγγίσεις, και δεν χρειάζεται ειδικότερα τις μέρες που διανύουμε να ναρκοθετούμε την κοινή προσπάθεια και όλες αυτές τις κατακτήσεις που επιτύχαμε με αλαζονικές συμπεριφορές και μισαλλοδοξία. Αξίζει τον κόπο να αναφέρουμε ορισμένες σημαντικές παρεμβάσεις που έγιναν από το σύνολο της αυτοδιοίκησης σε επίπεδο περιοχής και μάλιστα σε δύσκολες πολιτικές περιόδους όπως:
- KTAΔΑ : Η δημιουργία του υπήρξε πρωτοποριακή και μέσω της αξιοποίησης πόρων από διάφορες πηγές χρηματοδότησης, κατάφερε να συμβάλλει αποφασιστικά τόσο στην ανάπτυξη της περιοχής, αλλά ταυτόχρονα και κυρίως, στην εμπέδωση κουλτούρας συνεργασιών.
- ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ: Σε συνεργασία με το ΚΤΑΔΑ για πρώτη φορά συζητηθήκαν αλλά και δρομολογήθηκαν τα σοβαρά ζητήματα της συνολικότερης διαχείρισης των υδάτινων πόρων άλλα και της διαχείρισης των απορριμμάτων. Επιπλέον έγιναν έργα διαδημοτικού χαρακτήρα και έγινε η αγορά έκτασης 16 στρεμμάτων στην Αχαγιά για την ανέγερσης κλειστού γυμναστηρίου.
- Με πρωτοβουλία των παραλιακών Δήμων της Δυτικής Αχαΐας σε συνεργασία με την Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση και την ΤΕΔΚ χρηματοδοτήθηκε το 2007 από τον περιφερειάρχη Παναγιώτη Καββαδά η μελέτη διάβρωσης των ακτών και συμπληρώθηκε από την Αιρετή Περιφέρεια και έχει εξασφαλιστεί πίστωση 12.000.000 ευρώ για την υλοποίηση του πολύ σημαντικού αυτού έργου από πόρους του ΕΣΠΑ( 2014 -2020).
- Η επέκταση του προαστιακού σιδηροδρόμου έως την Κάτω Αχαγιά σε συνδυασμό με την άμεση υλοποίηση του ΣΧΟΟΑΠ που έχει καθυστερήσει σημαντικά και την απελευθέρωση του παραλιακού της μετώπου εδώ και πολλά χρόνια από τα αυθαίρετα κτίσματα, δίνει τεράστιες δυνατότητες αξιοποίησης της έδρας του Δήμου αρκεί να αρθούμε στο ύψος των περιστάσεων και να μην επαναλάβουμε με την επικειμένη επέκταση του σχεδίου στο παραλιακό μέτωπο, λάθη του παρελθόντος προς εξυπηρέτηση μικροσυμφερόντων.
- ΠΑΡΑΚΑΜΨΗ ΤΗΣ ΑΧΑΓΙΑΣ: Αποτελεί νομοτελειακή ανάγκη να υλοποιηθεί η παρέμβαση αυτή με την βελτίωση του δρόμου Κάτω Αχαγιάς –Αεροδρομίου Αράξου με παράκαμψη των οικισμών όπου προβλέπει η μελέτη. Κατ’ αυτόν τον τρόπο η έδρα του Δήμου και ειδικά το κέντρο της πολης με τις προβλεπόμενες παρεμβάσεις από την κυκλοφοριακή μελέτη του 2009 και όσων προκύψουν από την επικαιροποιήση της από το Δημοτικό Συμβούλιο στην συνεδρίαση της Δευτέρας, θα καταστεί πιο ελκυστική και πιο λειτουργική.
- ΒΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ: Μέτα την αναβάθμιση του το 2008 και τις τεράστιες δυνατότητες που έχει, μπορεί να αποχετευτεί ολόκληρη η παραλιακή ζώνη και όχι μονό. Υπάρχει ήδη έτοιμη μελέτη από τον Δήμο Δύμης σύνδεσης με τον βιολογικό καθαρισμό του τμήματος( παραλία Κάτω Αχαΐας –Αλυκών –Νιφορεϊκων- παραλίας Καλαμακίου). Κατ’ αυτόν τον τρόπο προστατεύουμε σε μεγάλο βαθμό τις όμορφες παραλίες μας από περιβαλλοντική υποβάθμιση.
- ΦΡΑΓΜΑ ΠΕΙΡΟΥ ΠΑΡΑΠΕΙΡΟΥ: Ένα πολύ μεγάλο έργο πνοής παρά τις σημαντικές καθυστερήσεις, είναι από το φθινόπωρο έτοιμο να υδροδοτήσει τις τοπικές κοινότητες που αρχικά είχαν ενταχτεί στην αρχική φάση του έργου, αλλά ταυτόχρονα μπορεί να υλοποιηθεί και η δεύτερη φάση του έργου αφού επικαιροποιηθεί η υπάρχουσα μελέτη που περιλαμβάνει πολλές τοπικές κοινότητες ιδίως του τέως Καποδιστριακού Δήμου Μοβρης αλλά και τις τοπικές κοινότητας Λακκόπετρας και Μετοχίου καθώς και αρκετά χωριά του πρώην Καποδιστριακού Δήμου Ωλενίας
- ΧΥΤΑ ΦΛΟΚΑ: Ένα σημαντικό έργο που ήταν αποτέλεσμα μιας δύσκολης αλλά ταυτόχρονα και γόνιμης συνεργασίας των Δημάρχων της περιοχής και απέδειξε το αίσθημα ευθύνης και την κουλτούρα συνεργασίας μας που σφυρηλατήθηκε τα τελευταία τριάντα χρόνια. Η απόφαση της πλειοψηφίας του Δήμου να πάρει το σύνολο των απορριμμάτων του δήμου της Πάτρας είναι απαράδεκτη και εγκληματική, γιατί υποβαθμίζει την περιοχή υπέρμετρα.
Υπάρχουν και αλλά σημαντικά έργα που έγιναν στην ευρύτερη περιοχή που αποτελούν σημαντικές υποδομές, όπως στον αθλητισμό, στον πολιτισμό, στα δίκτυα υποδομών, στην σχολική στέγη, σε έργα οδοποιίας, μελέτη αλιευτικού καταφυγίου Αλυκών κ.λ.π
Η Δημοτική αρχή αξιοποιώντας αυτό το υλικό που υπάρχει πρέπει να πιέσει κατά την άποψη μας σε όλα τα επίπεδα λήψης αποφάσεων, ώστε να δρομολογηθούν τάχιστα η δημοπρατήσεις όλων των προαναφερθέντα ώριμων προς ένταξη έργων και ταυτόχρονα να δώσει βάση στα ζητήματα που χρίζουν ιδιαίτερης αντιμετώπισης και αποτελούν καίρια ζητήματα για την ανάπτυξη της περιοχής όπως:
ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΦΡΑΓΜΑΤΟΣ ΠΗΝΕΙΟΥ: Πρέπει να στοιχηθεί όλο το πολιτικό δυναμικό του Νόμου στο δίκαιο αίτημα της περιοχής και να υπάρξει μια καθαρότητα και σαφήνεια από oλους τους εμπλεκομένους φορείς, που να εστιάζεται στους πραγματικούς λόγους που δεν υπάρχει εξέλιξη στο τεράστιο αυτό ζήτημα, ώστε να εντοπιστούν τυχόν πολιτικές ευθύνες που αναντίρρητα υπάρχουν και ο καθένας να αναλάβει το μερτικό που του ανήκει, για την μεγάλη αυτή καθυστέρηση υλοποίησης ενός αναγκαίου όσο ελάχιστα έργου. Είναι πλήγμα μια αγροτική περιοχή με τεράστιες δυνατότητες ανάπτυξης, ενταγμένη στον αρχικό σχεδιασμό κατασκευής του μεγάλου αυτού έργου, μετά από πένητα σχεδόν χρόνια να αδυνατεί να υλοποιήσει τον αρχικό σκοπό και στόχο της τεράστιας αυτής παρέμβασης, που στην ουσία θα έδινε ζωή και στους δυο όμορους νόμους Ηλείας και Αχαΐας στον πολύπαθο πρωτογενή τομέα, αλλά δυστυχώς μέχρι σήμερα αξιοποιείται μόνο από τον νομό Ηλείας.
ΦΟΡΕΑΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΕΙΡΟΥ ΠΑΡΑΠΕΙΡΟΥ: Εκτίμηση μου είναι ότι πρέπει να εξαντλήσουμε αρκεί στο τέλος να μην εξαντληθούμε, στα πλαίσια ενός γόνιμου διαλόγου στην εξεύρεσης μιας βιώσιμης λύσης, ώστε να μην κινδυνεύσει η λειτουργία του μεγάλου αυτού έργου που με τόσους αγώνες της αυτοδιοίκησης και του πολιτικού δυναμικού του νομού κατασκευάστηκε για την αντιμετώπιση των τεραστίων υδρευτικών αναγκών της πολης των Πατρών, της ΒΙ.ΠΕ, αλλά και των δυο Δήμων της ευρύτερης περιοχής Δυτικής Αχαΐας και Ερυμάνθου.
ΝΟΤΙΑ ΧΑΡΑΞΗ ΠΑΤΡΑΣ-ΠΥΡΓΟΥ: Η αδυναμία του πολιτικού δυναμικού άλλα και της αυτοδιοίκησης και η υπαναχώρηση από το δίκαιο αίτημα αλλαγής της χάραξης, που είχε διατυπωθεί και μάλιστα ομόφωνα σε συνελεύσεις κατοίκων και σε συνεδριάσεις Δημοτικών Συμβουλίων και είχε γίνει κατ’ αρχάς αποδεκτό από το ΥΠΕΧΩΔΕ το 2008, έχει καταστεί στην ουσία από εφικτός στόχος στην ουσία ανέφικτος και όσους πλέον τον διεκδικούν τους έχει καταστήσει γραφικούς. Καταφέραμε το ακατόρθωτο να έχουν διανοιχτεί όλα τα βουνά της χώρας Βόρεια Ελλάδα( ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ), Θεσσαλία ( Ε 65) Πελοπόννησος (ΚΟΡΙΝΘΟΣ ΤΡΙΠΟΛΗ ΣΠΑΡΤΗ,ΚΟΡΙΝΘΟΣ ΚΑΛΑΜΑΤΑ) και εδώ με γελοία επιχειρημένα να δηλώνουμε ότι αναγνωρίζουμε ότι καταστρέφεται μια περιοχή άλλα ταυτόχρονα είναι αδύνατον να τροποποιηθεί η μελέτη. Ένα παράδειγμα θέλω να φέρω μόνο από τα πολλά και μάλιστα πρόσφατο και εκεί είχαν γίνει απαλλοτριώσεις έστω και αν εκεί έγινε για τεχνικούς λόγους. Αναφέρομαι στην αλλαγή χάραξης της ΙΟΝΙΑΣ ΟΔΟΥ στο ύψος της Παλιοβούνας που αντί να γίνει νότια όπως αρχικά η μελέτη προέβλεπε τελικά τροποποιήθηκε η μελέτη και επιλέχτηκε η λύση της κατασκευής σήραγγας (τουνελ).
ΧΩΡΟΤΑΞΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ: Ο Δήμος μας πρέπει να έχει ως άμεση προτεραιότητα την σύνταξη μελέτης ΣΧΟΟΑΠ κατά μήκος του παραλιακού μετώπου, ώστε να τεθούν κανόνες όσον αφορά τις χρήσεις γης και να δημιουργηθούν ζώνες για την ανάπτυξη παραθεριστικής κατοικίας και τουριστικών μονάδων και καταλυμάτων, καθώς και επιχειρήσεων εστίασης και αναψυχής. Τέλος με την μελέτη αυτή θα τεθεί φραγμός στην πλήρη ασυδοσία και την αυθαίρετη δόμηση, θα διανοιχτούν οι απαραίτητοι δρόμοι πρόσβασης ώστε να υπάρχει η δυνατότητα διέλευσης των αναγκαίων δικτύων υποδομής και ταυτόχρονα να δημιουργηθούν οι απαραίτητοι κοινόχρηστοι και κοινωφελείς χώροι.
ΛΑΤΟΜΕΙΑ ΑΡΑΞΟΥ: Στην περίπτωση των λατομείων Αράξου γίνεται εμφανές ότι το σύστημα διαπλοκής βασισμένο στις χλιαρές αντιδράσεις των τοπικών φορέων και της αυτοδιοίκησης, σε άριστη συνεργασία με την εκάστοτε πολιτική εξουσία της χώρας, καταστρέφουν και υποβαθμίζουν συστηματικά με την συνεχιζόμενοι λειτουργία τους μια μοναδική και άπειρου κάλλους προστατευόμενη από διεθνής συνθήκες περιοχή. Η Δημοτική αρχή, η περιφέρεια και βουλευτές του νομού θα πρέπει να βάλουν τέλος στην ασυδοσία και την αυθαιρεσία που επικρατεί, διαφυλάσσοντας ένα από τα μοναδικά οικοσυστήματα όχι μόνο της χώρας, άλλα και της Ευρώπης.
– Τα τελευταία χρόνια βλέπουμε να δραστηριοποιούνται πολλοί σύλλογοι στην περιοχή. Ποια είναι η άποψή σας γι αυτό;
Η δημιουργία σε περίοδο κρίσης πολλών πολιτιστικών συλλογών, αλλά και η επαναδραστηριοποίηση παλαιών συλλόγων, οδηγεί στο συμπέρασμα κάτι που φυσικά εκ του αποτελέσματος είναι ορατό , ότι είναι ζωντανοί οργανισμοί που με τις πάμπολλες δράσεις τους λειτουργούν ως σύνδεσμοι ενότητας των τοπικών κοινωνών. Ο Δήμος στον τομέα αυτό καταβάλλει προσπάθειες να τους βοηθήσει, χρειάζεται όμως ακόμα μεγαλύτερες και πιο συντονισμένες ενέργειες, χωρίς αποκλεισμούς και υστεροβουλίες.
– Ποιες είναι οι μέχρι σήμερα παρεμβάσεις της αντιπολίτευσης που εκτιμάτε ότι έχουν φέρει αποτέλεσμα στη διοίκηση του δήμου; Νερό, διαχείριση απορριμμάτων, οδικό δίκτυο. Οι πολίτες θεωρούν ότι είναι τα πιο σημαντικά. Προβλήματα και στα τρία εδώ και πολλά χρόνια. Πώς θα ξεπεραστούν κατά τη γνώμη σας;
Εμείς ως μείζονα αντιπολίτευση τιμούμε την ψήφο των συμπολιτών μας και αναδεικνύουμε με θεσμικό τρόπο, με υπευθυνότατα, σοβαρότατα και με θέσεις πολλές και σοβαρές δυσλειτουργίες τόσο στην καθαρά υπηρεσιακή δομή του Δήμου που με ευθύνη της Δημοτικής αρχής δεν αξιοποιείτε σωστά όπως θα έπρεπε. Η τραγική έλλειψη προσωπικού σε νευραλγικές υπηρεσίες του Δήμου καθιστά δυσκολότερη την παροχή των απαιτούμενων υπηρεσιών στους δημότες, αλλά ταυτόχρονα εξαντλεί και τα σωματικά και ψυχικά αποθέματα των υπαλλήλων που κατέχουν θέσεις ευθύνης. Μετά από τις πάμπολλες πιέσεις προς την Δημοτική αρχή σύσσωμης της αντιπολίτευσης, κατορθώσαμε από κοινού να ληφθεί απόφαση του Δημοτικού συμβουλίου πρόσληψης εξειδικευμένου προσωπικού. Έχουμε αναδείξει το τεράστιο ζήτημα αδιαφάνειας που επικρατεί στον Δήμο και στην κακοδιαχείριση πολύτιμων πόρων που οδηγούνται σε σωρεία κολλητών, φίλων, υποψηφίων συμβούλων, και συγγενών, χωρίς ωστόσο να έχουμε καταφέρει παρά ελάχιστα πράγματα προς την κατεύθυνσης αυτή. Ελπίζουμε ο νέος νόμος 4412|2016 που διέπει το καθεστώς των δημοσίων συμβάσεων, έργων, μελετών, προμηθειών και παροχής υπηρεσιών, να συμβάλει από κοινού με τους υπηρεσιακούς παράγοντες που συμμετέχουν στις αρμόδιος επιτροπες, ώστε να περιοριστεί το εύρος της αδιαφάνειας που επικρατεί στον Δήμο με ευθύνη του Δημάρχου πρωτίστως, που θα έπρεπε να δίνει τον βηματισμό που πρέπει να ακολουθήσει όλο το πολιτικό προσωπικό του δήμου. Με δικές μας ενέργειες επιβάλαμε στην ουσία να δοθεί η πάγια προκαταβολή στους προέδρους των τοπικών συμβουλίων, ώστε να έχουν την δυνατότητα να πραγματοποιήσουν κάποιες μικρές αλλά ταυτόχρονα αναγκαίες παρεμβάσεις στα χωριά τους.
– Πώς χαρακτηρίζετε μέχρι σήμερα το έργο της δημοτικής αρχής;
Υπάρχουν ζητήματα σοβαρά στην συνολικότερη λειτουργία του Δήμου που χρειάζονται διόρθωση και μια αλλαγή πλεύσης, που σήμερα βασίζεται σε μια καθαρά επικοινωνιακή τακτική, μακριά από την αντιμετώπιση της καθημερινότητας, που ειδικά στις μέρες που διανύουμε απαιτεί μια διαφορετική προσέγγιση χωρίς λαϊκισμούς και δημαγωγία. Η Δημοτική αρχή έχει χάσει κάθε ηθικό πλεονέκτημα ώστε να έχει την δυνατότητα αλλά και την επιχειρηματολογία να πείσει τους δημότες ότι λειτουργεί με κανόνες χρηστής διοίκησης, αμεροληψίας και ισότητας.
Εμείς σε κάθε περίπτωση όμως είμαστε παρόντες να βάλουμε πλάτη σε ότι θετικό γίνεται και να συνδράμουμε στην κοινή προσπάθεια, αρκεί να υπάρχει ένας κώδικας δεοντολογίας που θα είναι κοινά αποδεκτός, στη βάση της λογικής και μιας συναντίληψης τουλάχιστον στα μείζονα ζητήματα της περιοχής.
– Και κάτι τελευταίο αλλά σημαντικό. Θα είστε πάλι υποψήφιος το 2019;
Στο ερώτημα σας αν θα είμαι υποψήφιος το 2019 το μόνο που έχω να τονίσω είναι ότι μέχρι στιγμής υπάρχει μια συμπαγής δημοτική ομάδα μέσα στην οποία συζητούνται τα πάντα με απόλυτα δημοκρατικό τρόπο και οι όποιες αποφάσεις ειδικά σε μείζονα ζητήματα αποφασίζονται με την αρχή της πλειοψηφίας. Η απάντηση όπως αντιλαμβάνεστε είναι όχι ποια είναι η προσωπική μου άποψη, και οι δικές μου βλέψεις, αλλά οι αποφάσεις που θα πάρουμε όλοι όσοι κατεβήκαμε στις εκλογές του 2014 και μετά από την αξιολόγηση της προσπάθειας μας και από την κοινωνία, θα ληφθεί η οριστική απόφαση.