Σε δημοσίευμά σας στις 2 Οκτωβρίου 2014 αναφερθήκατε στην αδυναμία πολιτών να επικοινωνήσουν με τους υπεύθυνους του προγράμματος διότι δεν λειτουργούσε το τηλέφωνο και στην έλλειψη γραμματειακής υποστήριξης.
Μπορεί όντως να υπήρχε βλάβη στο σταθερό τηλέφωνο, όμως το κινητό τηλέφωνο της υπεύθυνης του προγράμματος είναι γνωστό σε όλους τους εξυπηρετούμενους και είναι ανοικτό 24 ώρες το εικοσιτετράωρο, εορτές και αργίες.
Όσον αφορά το δεύτερο σκέλος σας γνωστοποιούμε ότι η δομή είναι εφοδιασμένη με τα απαραίτητα (υπολογιστή, εκτυπωτή, φαξ, γραφεία, αρχειοθήκες και γραφική ύλη).
Εκκρεμεί μόνο η σύνδεσή μας με το internet, για το οποίο έχει υποβληθεί αίτημα.
Έπειτα από 11 χρόνια συνεχούς και εύρυθμης λειτουργίας της εν λόγω δομής και παρά το γεγονός ότι έχουν εγκριθεί 11 άτομα, η ομάδα μας συνεχίζει να εξυπηρετεί κάθε δημότη που θα ζητήσει τις υπηρεσίες μας.
Τα τελευταία τριάμισι χρόνια αρωγός στην όλη προσπάθειά μας είναι η Κα Πατρούλα Κοκκίνη, Πρόεδρος της Κοινωφελούς Επιχείρησης Δήμου Δυμαίων.
Με εκτίμηση
Η υπεύθυνη και το προσωπικό του ΒσΣ Λαρίσου
ΣΣ. Να υπενθυμίσουμε ότι σχετική καταγγελία είχε κάνει σε συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου ο αρχηγός της αντιπολίτευσης Διονύσης Γκοτσούλιας.
Δείτε εδώ: